Predsjednik tvrtke Starbucks Howard Shultz je izjavio da najveći prodajni lanac kave planira ugraditi blockchain tehnologiju i digitalne valute u svoje mogućnosti za plaćanje. Nada se da će time “proširiti dugoročnu platnu strategiju te povećati broj digitalnih kupaca”.

HOĆE LI STARBUCKS PRIMATI BITCOIN?

Treba napomenuti da Shultz ne vidi Bitcoin u toj platnoj strategiji. Prema njegovom mišljenju, ne vjeruje da prva kriptovaluta može postati “kriptovaluta današnjice u skoroj budućnosti”.

Pojasnio je da Starbucks ne razvija vlastitu digitalnu valutu te ne objavljuje da planira ulagati u blockchain ili kriptovalute, ali da će rado iskoristit svoj status velike kompanije u pružanju kredibiliteta tehnologiju kriptovaluta.

Shultz je iznio svoj stav u tromjesečnom izvješću za investitore tvrtke, što je prenio portal diginomica. U izvješću stoji:

Vjerujem da krećemo prema novom dobu, u kojoj će blockchain tehnologija pružiti značajan broj kriptovaluta koje će imati potrošačku primjenu.

Starbucks nadodaje da je u jedinstvenoj poziciji da iskoristi nadolazeće promjene.

Mislimo da možemo nešto ponuditi tvrtkama koje dijele istu viziju, jer smo u poziciji da stvorimo vjerodostojno i legitimno okružje koje može biti prihvaćeno te uzeti prednost u iskorištavanju mobilne, digitalne platforme za plaćanje koju smo kreirali.

Platforma na koju se Schultz poziva jest Starbucks-ova mobilna aplikacija za plaćanje, objavljena 2015.g., koja omogućuje da plate i naručuju putem aplikacije, a time sakupljaju posebne nagrade.

Mobilna plaćanja sačinjavaju gotovo trećinu transakcija Starbucksa u SAD-u. Kao rezultat toga, Schultz kaže da Starbucks razmatra opciju o otvaranju trgovina u u kojima će se plaćati isključivo digitalnim novcem.

Starbucks je otprije poznat po integraciji novih vrsta plaćanja. Primjerice, prvi je prihvatio Square kao platformu za obradu plaćanja za sve transakcije izvođene putem debitnih / kreditnih kartica, iako se to partnerstvo kasnije raspalo. U svakom slučaju, Starbucks je uvijek naginjao ka novim tehnologijama kako bi ostajali ispred konkurencije.

Komentiraj

Upišite komentar!
Upišite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.